Manisnya Cinta di Cappodacia


Kau ada seorang kawan yang level keyakinan dia tinggi setinggi LIMA KALI POKOK KELAPA. Sebabnya dia akan cakap dengan muka bersahaja dan penuh yakin seperti wakil pelajar - manisnya cinta eh oh ha yang shaheizy sam dengan FARA FAUZANA berlakon tu?


Kau baru nak iyakan hujahan dia tadi tapi dengar something wrong somewhere pada nama heroin tu. 


FAZURA LA WANI, FAZURA!


Jangan marah. Akulah kawan yang terlebih yakin diri ituuu. Hekhek.


----------------




Will you be my Mohd Nazmi bin Isa? Ha ha ha. 
*pegang buku novel bebanyak dan berlalu pergi dengan harapan Mohd Nazmi nampak dan kemudian belikan sebagai surprise*


Fav quote aku. Tak ingat ayat penuh dia macam mana tapi lebih kurang macamni

Dulu abang tak reti menghargai,
jadi sekarang abang tak ada hak untuk mintak.. - Bakhtiar

Siapa pergi tengok tu tolong fokus pada ayat Bakthiar eh eh eh eh  

Comments

  1. haip, jgn baca novel memanjang. study jugak tau adik sotong ku. hikhik.. Peace :P -Si pembaca setia blog awak. dan tak suka tunjuk kemanisan dalam diri.

    ReplyDelete
  2. Tahu2 je saya baru teringatkan awak. Mungkin inikah... yang dinamakan cinta? Tak adanya, dah berzaman tak mampu membaca hatta sebuah novel pun. Belajar ok elok elok sana. Haippp! Jangan intai saya kat blog dgn tweet je. Sekali sekala intai la kat whatsapp

    ReplyDelete
  3. saya mcm segan pulak nk intai kt whatsapp awak. dhla tkleh tgk last seen xD
    org tk perasan pulk yg dia muncul nama kt situ. hadoi kan da trkantoi -.-

    ReplyDelete
  4. takpa la, orang dah takmau berkontakan sama kita. fahamkan aje. last seen tak boleh intai tapi kalau online awak boleh nampak. ws 014 kalau saya kat rumah. kalau wekdays saya biasa kt kolej, ws 017.

    hwarghhhhh

    ReplyDelete
  5. Lambatnya reply. ingat tknk balas dah. hahahah. tkpun lupa conversation kt sini ye. tk intai pon hati org selalu je intai. stalk pon mcm biasa. pihak sana je bagaimana. :P

    ReplyDelete
  6. memang berhasrat nak chat kat sini keeeee awak hahah. tu ha awak cakap 'jap', saya tunggu je 'jap' awak tu

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment helok sikit.

Popular posts from this blog

Sekeping kad biru (UPDATE)

Heart-Shaped Lempeng. Awak ada?

Kesian kakak ku di pagi raya